Slider

~*Stresss...hard disk rosak...*~

entry kali nie agak sedih....agak frust sket...
geram...stress...macam2 pakej la ade....
hard disk jahanam........
mcm2 ade dalam nie.....dokumen penting..gambar fakulti....
hangin pn ade....tah laa..bukan rezeki aku kot....

masuk kali nie dah 3 kali dah berlaku perkare yg same kat aku...
haduh...malangnye rase.......
tp tu laa...nasib sempat backup sket2....
Zalputraz pn dapat la tarik lebih kurang 60% data dalam tu....
so ok laa kn dari tak dapat langsung..
antara cadangan dari Zalputraz :
1 : beli lg 1 hard disk 1Terabyte sbg backup utama dalam PC
2 : beli lg 1 hard disk 1Terabyte tp siap skali dgn housing...gunekan ketika perlu je....

hmm...btol gak tu kn.....tak pe la....nnti beli gak la..keperluan utame...
nie laa nasib aku pada malam sebelum Ramadhan..
semoga ade hikmah atas sume yg berlaku nie....
selamat berpose faruq... :-(


2 comments:

Nurfurqan said...

gambar ini x menunjukkan ko stress pun... huhu..

::ku BUKAN aku:: said...

haha..mak aku ade pesan spt dalam entry kat bawah tu...kne sentiase snyum walaupn perit....macam2 ade dalam tu beb....ngs aku...hahahah