Slider

~*Teringat zaman dolu-dolu*~

Hari nie hari Isnin...16 Ogos 2010....bersamaan 6 Ramadhan 1431 Hijrah....
rase mcm sekejap je mase bergerak....pantas....
masuk pejabat 7.50 pg....mcm biase...

On PC....bace email...takt ade email yg urgent...
tertarik dgn 1 email dari kawan yg aku knal mase BTN dulu...
dan gambar2 tersebut membuatkan aku terkenang balik zaman sekolah..
zaman budak2.....
bestnye rase kalau dpat balik semula ke alam tu.....
tak payah nk pikir masalah...
macam2 lagi....
pikir keseronokan je....
name pun budak kn....hihihi :-p

actually sume gambar2 nie tak de kene-mengena ngn aku pn...
cume sume nie membuatkan aku rindu sume kenangan dulu2.....

kasut??
haha...kasut ne dulu dah kire glamour dah mase zaman aku...
tp skarang tak taw laa ape yg paling glomour kn...
bedak??
aku rase mcm tak pernah gune bedak nie tp aku ingat mase abah aku bawak aku g gunting rambut....
aku nmpak bedak nie atas meja kedai gunting tu....
name kedai 'Gunting Rambut RIZAL'
tp skarang ade lg ke??

buku??
bukan nk cakap pasal buku tp aweks dalam buku tu..yg pakai pinafore tu....
awek's dolu-dolu suke pakai baju tu g skolah....hihi.....

haaa nie best sket....
aku cukup suke lori nie kalau datang skolah....dapat minum free...
kadang2 lori 'honey star'...'coco crunch'....

baling tin??
wow....tp aku dulu main baling seliper....member plak suke pkai seliper jepun tu...
kalau kne baling memg berbirat badan....tp mase tu tak pikir ape...
yg penting seronok....
sekarang budak men PS je dpan TV..dalam rumah...hehe

tiket bas??
haha.....nie tiket dulu2...sekarang ade lg tak ek??
sume dah pkai sistem dah sekarang.....tekan je kuar tiket....
kalau dulu selalu dengar kondukter bas bawak beg bnyk syiling+tiket sepapan...

kebooooommmmm!!!
nie la meriam buluh...musim pose dah nk raye memg hangat laa perang antare kampung...
slagi tak habis kobait...jgn harap nk balik....

buku??
aah buku laa..tak kn kerbau kn....
aku sekolah kat STARP, Kulai dulu.....
tingkatan 2 tu memg aku suke main2.....dalam kelas...luar kelas....
dalam makmal.....mcm2 laa....
antare geng aku dolu2 ialah Mail...Pojie..Iwan...Farez...Padil...
weh sume....mane korang skarang??idop lg tak??

2 comments:

Mayiskandar said...

paling igt tiket bas....skrg nak naik bas pon dah lupe...hehe ayat riak:)

::ku BUKAN aku:: said...

hamboi2..hah same laa kak...slalu nmpak bas tp nak naik mcm tak berkesempatan je....naik bas USIM pn jarang2..hehe