Slider

~*Berakhirnya sebuah kehidupan..*~

 
ku BUKAN aku
Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu 

~*Jasamu Dikenang Cik Shikin*~

19 Februari 2010...genap 2 tahun aku bersama USIM..
ingat lagi mule2 aku lapor diri kat sini...1 ape pn tak taw pasal pentadbiran...
mcm tak percaya plak aku dah dapat kerja tetap..padahal baru habis belajar....
pengalaman pn tak berape nak ade....

Aku ditempatkan di Fakulti Ekonomi & Muamalat.....berdebar jantung aku nk masuk pejabat...
nk jmpe sape pn aku tak taw....masuk je laa....

 
 (Edisi khas gaya ayu daripada bos aku)

Cik Ashikin Abdullah..Penolong Pendaftar FEM....ngn dye nie lah aku lapor diri...
takut gak mule2...tp tgk dye cam ok...Alhmdulillah dapat bos yg sporting..
Sebelum nie banyak gak tempat aku bekerja..tp nie lah bos aku yg paling baik yg pernah aku jumpe...
mcam tak percaya plak..hikhik...:-p

Selain daripada sporting....dye nie baik hati..jenis tak suke berkire..(ehem..bukan nk usha atau nk mengampu ea...)....suke belnje staf bawahan dye.....ceria & suke bergurau mase bekerja walaupn tengah hangin...

Sifat2 nie sume yg aku suke..tak stress...bestnyer...:-p
mungkin malang sket nasib bos aku nie sbb dapat staff cam aku nie...hikhik...
suke buli orang termasuk laa ngn bos2 aku nie aku buli..hikhik...:-p..
 gurau ea bos..jgn marah.....bos memg best!!

Selain daripada tu, bos aku nie suke bergambar...gambar kat atas tu membuktikan yg dye nie tak taw malu depan camera....hikhik..:-p
nampak lensa camera sape2 pn dye hembus je...yg pntg gmbr dye ade...huhhu..

 Cameron Highland...
hmm...Cameron Highland....suke btol nmpk gayenyer kn....sampai telinge dye senyum.....
mase nie bengkel kecemerlangan pelajar....

Banyak gak bos aku nie borong Teh kat sini...jual kat ampung dye kot....hikhik :-p


Hah tgk!!dah macam muka depan majalah dah gmbr nie....pndi bergaye budak2 pej FEM nie...
aku je yg tak de dalam gambar nie....bukan gambar nie je...sume gambar laa muke aku tak de...:-(


Semalam last day  cik shikin kat pej FEM..walaupn dye gelak2...tp aku rase sedih gak laa sebb 2 tahun aku kat sni....dye bnyk ajar aku tentang kerja, kehidupan..macam2 laa...

Kesempatan nie gak aku nk ucapkan "TERIMA KASIH YG TAK TERHINGGA" pada bos aku nie sebab dye laa bos aku yg paling baik yg pernah aku jumpe...harap Cik Shikin gembire kat tempat yg baru nanti...jgn lah lupekan kami kat sini.....:-p
SELAMAT TINGGAL CIK SHIKIN





~*Album Perkahwinan*~

Ekslusif daripada Lensa_Creative STUDIO